دانلود پاورپوینت با موضوع بازارشناسی جامع، در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ویژگیهای دوران تحول تحقیقات بازاریابی، ضرورت بازارشناسی جامع، بازارشناسی جامع، چرا بازارشناسی، ارکان بازارشناسی جامع، مدل ارتباطی، تحقیق بازاریابی، هوشیاری کسب وکار(واقعیات واخبار)، هوشیاری بازار(واقعیات و اخبار)، بازاریابی داده پایه، ممیزی بازاریابی، حوزه م |
دسته بندی | |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 320 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 51 |
دانلود پاورپوینت با موضوع بازارشناسی جامع، در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
ویژگیهای دوران تحول تحقیقات بازاریابی
ضرورت بازارشناسی جامع
بازارشناسی جامع
چرا بازارشناسی
ارکان بازارشناسی جامع
مدل ارتباطی
تحقیق بازاریابی
هوشیاری کسب وکار(واقعیات واخبار)
هوشیاری بازار(واقعیات واخبار)
بازاریابی داده پایه
ممیزی بازاریابی
حوزه ممیزی بازاریابی
الگوشناسی
بینش بازاریابی
اشتباهات مهم بازارشناسی جامع:
عوامل موفقیت بازارشناسی جامع:
پرسشنامه ای برای تعیین نیازهای اطلاعاتی
عوامل ایجاد کننده اریب BIAS انحراف در تحقیقات
منابع اطلاعاتی
تحقیقات بازاریابی بین المللی
ممیزی چگونگی مزیت رقابتی
ممیزی مصرف
قسمتی از متن:
بازارشناسی جامع: عبارتست از انتخاب و استفاده درست از کلیه منابع و عوامل ارتباطی، تحقیقاتی، مطالعاتی، مشاوره ای، آموزشی برای بهتر اداره کردن نظام بازار و بازاریابی.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بازارشناسی جامع" می باشد که در حجم 51 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.
درباره این سایت